Keuzeproces
|
|
S
|
We moesten gezamenlijk een morfologische kaart maken met allemaal deel ontwerpen van de step. Uiteindelijk moesten we 4 lijnen trekken waarbij we allerlei deelproblemen aan elkaar koppelden tot een compleet ontwerp. Ik heb deze competentie gehaald want op de morfologische kaart staan ook de motivaties achter de gekozen lijnen.
|
T
|
We moesten allen afzonderlijk ideeën schetsen van deelproblemen en deze op de morfologische kaart tekenen. Zodoende kon een ieder zijn of haar ideeën laten zien. Deze opdracht was redelijk complex
|
A
|
Ik heb eerst thuis de ideeën uitgetekend en deze later op de morfologische kaart aangebracht. Ik heb ook een integraal idee uitgewerkt
|
R
|
Het resultaat is de morfologische kaart met daarop de 4 integrale ideeën aangegeven door middel van lijnen. Onze begeleider was positief over het aantal ideeën dat we getekend hadden. Het enige puntje van kritiek was dat de motivering nog ontbrak bij de kaart maar die is later aangebracht.
|
R
|
Ik heb hiervan geleerd hoe je een morfologische kaart maakt en daaruit vier integrale ideeën haalt.
|
T
|
Deze competentie kun je bij elke ontwerpproces gebruiken.
|
Hier de morfologische kaart + motivering
Hier vier integrale ideeën:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten